Do Londynu!

// //
W ostatnich dniach nie wiedzę nic oprócz moich książek, notatek i tysiąca innych kartek, ale jeszcze tylko kilka dni do soboty i mojego ostatmiego egzaminu w tym semestrze:)
I w tych tak dla mnie "ciężkich" chwilach staram się myśleć o rzeczach, które już niedługo staną się dla mnie przyjemną rzeczwistością :)

I tak na przykład lecę (nareszcie) do Londynu w marcu i nie mogę się już doczekać dnia wylotu. Towarzyszć bedzie mi Laura, z która razem studiuję i która spedziła całe lato w Londynie i bedzie mi napewno w stanie pokazać wiele ciekawych miejsc, których sama bym nie odkryła:)
Już się cieszę na zdjęcia, które wy oczywiście też tutaj bedziecie mogli zabaczyć.



to see the sources click on the picture

Krótko po zamówieniu biletów, okazało się że Denise została zaproszona przez swoja kuzynkę do Brighton. Teraz zastanawiamy się kto kogo i kiedy odwiedzi-mamy na to pięć dni:) Uwielbiam takie zbiegi okoliczności!


Keine Kommentare: